cambodja! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Jiska en Lisa Bonouvrie en Wollenberg - WaarBenJij.nu cambodja! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Jiska en Lisa Bonouvrie en Wollenberg - WaarBenJij.nu

cambodja!

Door: Jiska

Blijf op de hoogte en volg Jiska en Lisa

07 April 2014 | Cambodja, Phnom-Penh

Onze tijd in Cambodja zit er alweer op! Zitten op het vliegveld van Phnom Penh te wachten op onze vlucht richting indonesië, Bali!

Na Siem Reap zijn we doorgereisd naar Battambang, wat helaas een beetje tegenviel en waar we verder niet echt iets gedaan hebben. Daarna zijn we naar het zuiden gegaan. Sihanoukville en Koh Rong. Koh Rong was ons paradise island! Het eiland is eigenlijk niet meer dan strand en jungle. De stranden waren erg mooi, na de eerste 2 gezien te hebben dacht ik dat ze niet mooier gingen worden..maar wel dus! Aan de andere kant van het eiland was long beach, waar je na een half uur lopen en een beetje klimmen door de jungle uit kwam. Een heel erg mooi lang wit strand met helder blauwe zee! Daar hebben we ook naar de mooiste zonsondergang tot nu toe kunnen kijken.

Heerlijk een weekje genoten op het eiland en nu op naar Bali! Heel erg veel zin in!

• 07 April 2014 - 22:34

Francien:

Hoi meiden

Alweer aangekomen in Bali, daarna door naar Lombock en de Gilli eilanden. Ja, ja ik hou het allemaal bij!!!!
    Geniet van deze laatste weekjes. Wij zijn allemaal benieuwd naar al jullie mooie verhalen en natuurlijk de vele foto's!

Kusjes Wim en Francien

• 09 April 2014 - 20:43

Olga:

Wat leuk van die stranden en dat je steeds denkt mooier kan niet en dan wordt je toch weer verrast. Hebben jullie ook foto's van de zonsondergang. Kijken!!!! ;)