Bali !! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jiska en Lisa Bonouvrie en Wollenberg - WaarBenJij.nu Bali !! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jiska en Lisa Bonouvrie en Wollenberg - WaarBenJij.nu

Bali !!

Door: Jiska

Blijf op de hoogte en volg Jiska en Lisa

16 April 2014 | Indonesië, Sanur

Hallo! We zijn alweer 10 dagen in Bali en het bevalt heel erg goed!
De mensen zijn allemaal erg lief, we kunnen hier veel leuke dingen doen en er zijn veel mooie dingen om te bekijken!

We zijn de eerste week begonnen in Kuta. Dat is een beetje DE toeristenplek van Bali. Was er gezellig druk dus en we konden er flink feesten. Meteen de eerste dag zijn we al op een surfplank gesprongen en en lesje genomen bij 2 Balinese jongens. Erg leuk, ze gaan dan 2 uur met je het water in en helpen je met alles. Ik heb 2 jaar geleden al gesurfd en kon gelukkig snel alweer overeind komen. Bij Lisa ging het ook super goed. We kunnen nu al zelf samen de zee in en leuk golfjes proberen te pakken!

Ook zijn we naar Uluwatu geweest, helemaal in het zuiden van Bali. Een tempel bij de zee, met een erg mooi uitzicht! Verder zijn we nog een dagje rondgereden door de broer van de schoenmaakster uit Vianen! Lisa had zijn telefoon nummer gekregen en hij nam ons graag mee. We zijn naar de rijstvelde gereden, waar alles heel erg mooi groen was. Ook zijn we naar Tanahlot en het Batur meer gegaan. Bij het Batur meer kwam alleen een flinke tropische bui naar beneden zetten dus daar zijn we alleen even snel wezen kijken!.

Nu zijn Lisa en ik even een paar dagen los van elkaar aan het reizen. Lisa is 2 dagen geleden opgehaald voor een meditatiecursus. Mobieltjes ect zijn daar niet echt gepast dus geen idee hoe ze het daar heeft en ik ben heel benieuwd naar dr verhalen vrijdag!
Ik ben nu in Sanur. Gisteren heb ik gedoken bij een oud schipwrak. Was heel erg tof om te doen! Heb me ogen weer uitgekeken. Veel mooie vissen en coraal gezien. In mijn hostel kwam ik meteen al veel gezellige mensen tegen dus daarmee de stad verkent en vandaag lekker naar het strand geweest. Het duiken was zo goed bevallen dat ik morgen nog een keer ga, maar dan op een andere plek. SPANNEND! Ben benieuwd wat voor moois ik daar allemaal tegen ga komen!

  • 16 April 2014 - 22:02

    Nolly:

    Dat ziet er allemaal weer geweldig uit!! Wat een super stoere surfhouding!! Het is volop genieten zo te zien. 30 jaar geleden was ik ook in Kutabeach met zijn magic mushrooms. Een hippie plek. Nog veel plezier!! xxx Nolly

  • 17 April 2014 - 09:27

    Henk & Karin:

    Bali is on heerlijk eiland.
    Wel even wennen zeker na drie maanden samen even apart aan de slag.
    Veel plezier jullie laatste weekjes, maar dat gaat denk ik wel lukken.

    Dikke kus
    Henk en Karin

  • 18 April 2014 - 00:22

    Francien En Wim:

    Wauw wat een mooie foto,s van ons duikertje. Hoe krijg je die visjes voor je camera??
    Wat een mooie kleuren, wat een lieve Nemo!
    Geniet van de laatste weekjes meiden en tot 6 mei op Schiphol!!!!

    Wim en Francien

  • 18 April 2014 - 12:46

    Ron:

    Gave foto's van duiken zeg, een heel ander utzicht voor Jis als voor lies die tegelijkertijd naar haar navel zat te staren ;-)

  • 24 April 2014 - 13:06

    Birgitte:

    Hoi Jiska, gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van deze dag; je zult niet snel weer je verjaardag vieren op zo'n gaaf eiland en begroet worden door 6 zeeschildpadden (ja ja, ik heb je moeder inmiddels gesproken). Het zien van die grote knapen was natuurlijk al een cadeautje. Na zo'n reis, met al die prachtige natuur, zowel boven als onder water, gaat je verjaardagsgeld al snel naar een lidmaatschap voor het WNF kan ik mij zo indenken. Voorlopig verveel je je nog lang niet, dus veel plezier toegewenst tijdens de laatste weken en tot ziens in ons kleine kikkerlandje! Dikke verjaardagskussen en knuffels van Boudewijn, Birgitte, Desirée en Hessel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jiska en Lisa

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 533
Totaal aantal bezoekers 8503

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 06 Mei 2014

Azië

Landen bezocht: