Het is begonnen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jiska en Lisa Bonouvrie en Wollenberg - WaarBenJij.nu Het is begonnen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jiska en Lisa Bonouvrie en Wollenberg - WaarBenJij.nu

Het is begonnen

Door: Jiska

Blijf op de hoogte en volg Jiska en Lisa

10 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Na 2 prima vluchten aangekomen in Bangkok....ja en dan. We zouden opgehaald worden door ons guesthouse, op de vele vele briefjes die omhoog werden gehouden waren onze namen niet te vinden. Onze zoektocht naar de balie waar we ons dan moesten melden mislukte, maar toen was ons vervoer later toch gekomen. Samen met nog 3 Nederlandse meiden zijn we naar ons verblijf gebracht en jawel super veel Nederlandse!! Heel bijzonder, maar zo bij aankomst wel even gezellig. Vandaag was verder stres en chaos.. Maandag houden de Thaië Bangkok shutdown, waarschijnlijk geweldloos maar het is wel fijn om dan de stad uit te zijn. Daarom een excursie voor 4 dagen geboekt vanaf maandag ochtend! Daarna met TukTuk door de stad gescheurd. Onze eerste indruk van Bangkok:druk en het stinkt haha. Morgen gaan we door de stad fietsen met een gids. Hopelijk wordt deze indruk morgen bijgesteld!!

• 10 Januari 2014 - 15:50

Elise:

Super dat jullie er veilig zijn!
    Lekker genieten.
    Hoop dat ze niet gaan rellen.

Liefs,
    Elise

• 10 Januari 2014 - 15:58

Karin:

Hoi meiden, Het is inderdaad een drukte van belang. Als je daar met jetlag aankomt en je moet gelijk allerhande zaken regelen in verband met de shutdown valt het niet meer. Je zult zien dat als je het systeem (tuk tuk, boatbus en afdingen :))een beetje doorhebt je vanzelf in de flow komt, want het is wel een hele bijzondere stad. Lekker genieten van alle indrukken, het eten en de leuke marktjes.
    Veel plezier met de fietstocht!
    xxx Karin

• 10 Januari 2014 - 16:05

Laura:

Veel plezier met de excursie!

• 10 Januari 2014 - 16:40

Jan:

Hahahaha ik vlieg morgen naar Bangkok, no joke!
    Wilde naar Vientaine, maar Bangkok was cheaper, dus neem vanuit daar de trein, maar moet nog mijn visum voor Myanmar regelen.
    Waar verblijven jullie? samen schorpioenen eten? :D

smootches!

• 10 Januari 2014 - 17:59

Francien Bonouvrie:

Hoi ladies

Leuk om het eerste verslag van jullie te lezen en natuurlijk om jullie op de foto te zien! Fijn dat de reis goed verlopen is. Hopen dat de onrust meevalt. Slim om een excursie van 4 dagen boeken!!!! Geniet er lekker van. Xxx

• 10 Januari 2014 - 18:22

Olga:

Have fun met de excursie. X

• 10 Januari 2014 - 18:50

Boudewijn:

Hallo Dames,
    Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen ✈️
    Veel plezier de aankomende dagen en maak het niet te gek !

• 11 Januari 2014 - 13:54

Ron:

Top om wat te horen kanjers, al gezien hoe netjes de electra weggewerkt is in de straat ;-)

• 12 Januari 2014 - 13:57

Oma En Opa Bonouvrie:

hallo jiska en vriendin
    Fijn dat we je op de foto konden zien en lezen wat jullie meemaken.Goed dat je op hoogte gebracht wordt van e.v.t.onrusten.Wat goed dat jullie daar zo op inspelen door een excursie te boeken,dan is die tijd ook nog goed besteed.Jullie redden het wel samen.Veel pliezier je hebt het verdient.Gr;) Opa en.Oma en bedankt voor je verslag xxxxxxxxxxxxx

• 12 Januari 2014 - 20:09

Coby Van Dijk:

Hallo Jiska en Lisa,

Leuk om iets over jullie spannende vakantie te lezen. Heel veel plezier met jullie ontdekkingstocht en groetjes!

Kees en Coby

• 16 Januari 2014 - 14:53

Frank:

Sàwàt-dii khâ Jis en Lisa,

Sàbai dii rěu ?

Of communiceren jullie in het Engels of met hand en gebaar ?

Ben in ieder geval blij dat de grote vogel is geland daarzo en nu maar genieten !

Liefs en een dikke knuffel,

Frank