9 dagen in Thailand - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Jiska en Lisa Bonouvrie en Wollenberg - WaarBenJij.nu 9 dagen in Thailand - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Jiska en Lisa Bonouvrie en Wollenberg - WaarBenJij.nu

9 dagen in Thailand

Door: Jiska

Blijf op de hoogte en volg Jiska en Lisa

16 Januari 2014 | Thailand, Ayutthaya

Bangkok blijft een chaotische stad, maar de fietstocht was erg leuk! Bizar om te zien hoe mensen daar wonen. Verstopt in de stad in straatjes van een meter breed in kleine woningen. Heel bijzonder! De andere kant van Bangkok was heel groen, daar verbouwen de mensen ook van alles om op markten te verkopen.

Maandag zijn we op excursie gegaan naar Kachanaburi, stadje van de brug over de river kwai. We verwachten daar in een hutje en een nacht in een hotelletje te slapen, dit bleek uiteindelijk 2 nachten in een resort haha wel even wat anders dus. Van alles wat we daar gezien hadden waren de Erawan watervallen het mooiste. Heel tof om te zien en om te zwemmen. Voor het eerst van die Thaise visjes aan mijn voeten gehad. Heel gek, ik kon er niet echt aan wennen haha.
Vanuit kachanaburi gingen we terug naar Bangkok waar we meteen op te trein zijn gestapt naar Ayutthaya. Tussen alle Thaise mensen in de trein was best een leuke belevenis.
In Ayutthaya zijn veel mooie ruïnes. Vandaag zijn we op de fiets bij de meeste langs gegaan, met als afsluiter de drijvende markt en avond markt. Vandaag dus al veel gezien hier! Zaterdag avond gaan we met de nachttrein naar het noorden: Chiang Mai!

• 16 Januari 2014 - 16:00

Karin:

Jullie hebben al veel leuke dingen gezien en gedaan in die korte tijd, ook al heeft het veel regelwerk gekost ;-).
    De nachttrein is een leuke belevenis. Op naar Chiang Mai!

• 16 Januari 2014 - 20:33

Laura:

Leuk om te lezen allemaal...veel plezier!

• 17 Januari 2014 - 08:27

Ron:

top

• 18 Januari 2014 - 10:49

Birgitte:

Hallo meiden,

Wat een geweldige indrukken allemaal! Jullie hoofden zitten na 9 dagen al bijna helemaal vol, is er nog wel ruimte voor de overige 110 dagen? Ik ben in ieder geval al stinkend jaloers op jullie en vind het tof dat ik op deze manier met jullie kan meereizen.

Veel plezier en nog veel mooie avonturen en geweldige indrukken toegewenst.

Dikke kus van Birgitte, Desirée, Hessel en vanuit the States van Boudewijn

• 18 Januari 2014 - 11:00

Ge Wollenberg:

hoi wereldreizigsters
    fijn weer wat van jullie te lezen
    geniet van alle avonturen,
    genieten wij allemaal een beetje mee
    knuf oma ge

• 18 Januari 2014 - 19:59

"tante"An:

Hey....globetrotters.

Wat hebben jullie het leuk zo te zien, geweldig!!
    Wij genieten hier ook een beetje mee. Veel plezier in de nacht-trein, zal wel een hele belevenis zijn. Hou ons op de hoogte.
    Heel veel plezier!!!! xxxx
    Tante An